قالیشویی نائین اصل

5 درصد تخفیف خدمات قالیشویی ویژه محرم و صفر 1403

قالیشویی در شرق تهران قالیشویی نائین

آیا قصد شستن فرش های خود را دارید اما نمی دانید آن ها را به کدام مراکز قالیشویی بسپارید؟ آیا به دنبال قالیشویی شرق تهران هستید؟ فرش ها یکی از وسایلی به شمار می روند که شستشو و تمیز کردن آن ها کار آسانی نیست. به همین دلیل امروزه مراکز فرش شویی فراوانی در سطح شهر فعالیت می کنند. زیرا در صورت شستشوی فرش در منزل شما نه تنها ممکن است به فرش بلکه به خودتان نیز آسیب می رسانید.

قالیشویی شرق تهران
اگه به دنبال قالیشویی در شرق تهران هستین قالیشویی نائین رو بهتون معرفی میکنیم

در صورتی که اگر فرش خود را برای شستشو به مراکز فرش شویی معتبر بسپارید، دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت خرابی و ایجاد مشکل در فرش خود نخواهید داشت. یکی از مهم ترین عملکردهای این مجموعه ها پیش از شستشو، اقدام به ترمیم است. بنابراین اگر شستشوی فرش خود را به این مراکز بسپارید، در نهایت فرشی تمیز و سالم تر از روز اول دریافت خواهید کرد. اگر نسبت به این موضوع اطمینان ندارید، با ما همراه باشید تا با عملکرد فرش شویی در شرق تهران آشنا شوید.

خمات تخصصی فرش شویی و قالیشویی نائین در شرق تهران:02133182188

اقدامات قالیشویی شرق تهران پیش از شستشو!

از آنجاکه فرش ها زیبایی و جلوه بسیار زیادی به خانه ها مخصوصا به خانه های ایرانی می بخشند، حفظ و نگهداری آن ها بسیار مهم است. همچنین با توجه به هزینه ای که امروزه برای فرش هایمان پرداخت می کنیم فرش ها از وسایل ارزشمند به شمار می روند. به همین دلیل باید شستشوی آن ها را به مراکزی بسپاریم که بهترین شکل این عملیات را انجام دهند. در این رابطه باید بدانید مراکز قالیشویی در منطقه 8 و دیگر مناطق تهران مراحل مختلفی برای شستشوی انواع فرش ها دارند.

به طوری که این مراحل شامل اقدامات پیش از شستشو، حین شستشو و پس از شستشو می شوند. بنابراین ما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با اقدامات به صورت جزئی به عملیات شستشو در فرش شویی معتبر نائین می پردازیم. این مرکز پیش از شستشوی انواع فرش ها عملیات های زیر را انجام می دهد:

گرد گیری

قبل از شستن فرش ها باید آن ها را از هرگونه گردو غباری پاک کنیم. زیرا علاوه بر اینکه گرد و غبار باعث زرد شدن فرش ها می شود، اگر قبل از شستشو آن ها را پاک نکنیم ممکن است به بافت فرش آسیب برسد. بنابراین قبل از شستشو حتما باید فرش ها به خوبی گردگیری شوند.

قالیشویی نائین شرق تهران
برای گردگیری فرش ها در قالیشویی نائین از دستگاه خاکگیری فرش استفاده می شود.

به همین دلیل در مراکز معتبر قالیشویی شرق تهران قبل از شستن فرش ها با استفاده از دستگاه های مخصوص آن ها را به خوبی عاری از هر گونه آلودگی می کنند.

جمع کردن فرش

قبل از شستن فرش ها باید آن ها را جمع آوری کنیم. در هنگام جمع آوری فرش ها باید دقت داشته باشیم که آن ها را تا نکنیم که نشکنند. بهترین راه برای جمع کردن فرش لول کردن آن است. با توجه به اهمیت این موضوع در مراکز قالیشویی در شرق تهران افراد در جمع آوری فرش ها به شما کمک می کنند و که این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود. همچنین دیگر نگران آسیب به فرش های خود نخواهید بود.

ترمیم پارگی فرش

در مراکز معتبر قالیشویی در شرق تهران قبل از شستن فرش اگر فرش شما دارای پارگی یا زدگی باشد آن را ترمیم و سپس اقدام به شستشو می کنند. این عمل نه تنها باعث می شود که فرش شما دیگر پارگی یا زدگی نداشته باشد بلکه اگر پارگی فرش قبل از شستشو برطرف نشود، ممکن است پارگی فرش بیشتر شود و به بقیه نقاط فرش برسد.

بنابراین اگر می خواهید فرش شما ضمن تمیز شدن سلامت خود را حفظ کند و آسیب های آن نیز برطرف شود، توصیه می کنیم شستشوی آن را به مراکزی مانند قالیشویی در منطقه 13 وغیره بسپارید.

اقدامات قالیشویی های شرق تهران برای شستن فرش ها

تا به اینجا دانستید که قبل از شستن فرش ها باید چه نکاتی را رعایت کنید و همچنین متوجه شدید که مراکز قالیشویی شرق تهران هم در جمع آوری فرش های شما کمک خواهند کرد و هم قبل از شستن فرش به خوبی آن ها را از آلودگی پاک می کنند.

حال در ادامه می خواهیم بدانیم اقدامات این مراکز در هنگام شستن فرش چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بدانید این مجموعه ها برای شستن انواع فرش اقدامات زیر را انجام می دهند:

استفاده از مواد شوینده مناسب

در قالیشویی در شرق تهران مانند قالیشویی در پیروزی و دیگر مناطق فرش های شما با توجه به نوع ماشینی یا دستی بودنشان تفکیک می شوند و با استفاده مواد شوینده مناسب شسته خواهند شد. زیرا شستن فرش با هر مواد شوینده ای بدون توجه به بافت آن باعث از بین رفتن بافت فرش می شود.

این نکته در رابطه با فرش های ابریشمی صادق تر است و باید توجه بیشتری را در این زمینه به خرج دهید. به همین دلیل در این فرش شویی در شرق تهران از مواد شوینده متناسب با جنس و بافت فرش استفاده می شود.

ضمن اینکه در این مرکز از بهترین مواد شوینده با برندهای معتبر استفاده می کنند که خیال شما از آنزیم ها و ترکیبات آن ها راحت باشد. چنان که فرش شما پس شستشو دچار هیچ گونه رنگ رفتگی، پوسیدگی وغیره نمی شود.

خشک کردن فرش

بعد از شستشو فرش ها باید به طور کامل خشک شوند و این یکی از مراحل اصلی شستشوی فرش در بهترین قالیشویی شرق تهران به شمار می رود. چنان که با خشک کردن فرش ها نه تنها رطوبت آن ها از بین می رود بلکه بوی بدی نخواهند داشت.

بهترین قالیشویی در شرق تهران
پس از شستشوی فرش ها نوبت به خشگ کردن فرش ها می رسد که قالیشویی نائین دارای گرمخانه گازی جهت خشک کردن فرش ها می باشد.

علاوه بر این ها خشک کردن فرش برای جلوگیری از بروز انواع آسیب ها در آن بسیار حائز اهمیت است. همچنین جالب است بدانید اصلی ترین علت زرد شدن فرش بعد از شستن، کامل خشک نکردن فرش است. به طوری که اگر بعد از شستن فرش ها کاملا آب فرش را نگیریم و آن را به خوبی خشک نکنیم، قطعا شاهد لکه های زرد روی آن خواهیم بود.

بنابراین در صورت شستشوی فرش در خانه و قالیشویی هایی که ابزار و امکانات کامل برای خشک کردن فرش ها را ندارند، احتمال بروز این اتفاق برای فرش هایتان افزایش پیدا می کند و باید در انتخاب مرکز فرش شویی دقت زیادی داشته باشید. 

استفاده از بهترین دستگاه های فرش شویی

یکی دیگر از اقدامات قابل توجه در قالیشویی های شرق تهران برای شستشوی فرش ها استفاده از بهترین دستگاه های قالیشویی است. امروزه دستگاه های بسیاری با خدمات متفاوت برای شستشوی انواع قالی، فرش، موکت وغیره وجود دارد که باعث افزایش سرعت و کیفیت شستشو می شوند.

حال باید بدانید بهترین دستگاه های مورد استفاده از این مراکز قالیشویی عبارت هستند از:

دستگاه مخصوص گردگیری

در مراکز قالیشویی شرق تهران مانند قالیشویی در منطقه 7 همانطور که گفتیم فرش ها را گردگیری می کنند و برای این عمل از دستگاه مخصوص گردگیری استفاده می شود. این دستگاه نه تنها برای شستشوی اتوماتیک بلکه برای شستشوی نیمه اتوماتیک نیز بسیار کاربرد دارد.

این دستگاه به نام دستگاه گردگیری معروف است که قبل از شستن فرش ها در کمتر از سه دقیقه فرش شما را به خوبی از هر گونه آلودگی پاک می کند.

دستگاه قطاری

در همه مراکز قالیشویی معتبر این نوع دستگاه وجود دارد که مهم ترین قسمت یک فرش شویی است و کار اصلی که شستن و جمع کردن فرش است را انجام می دهد. این دستگاه ها به یک پمپ مواد شوینده وصل شده اند که در حین شستشو به فرش اضافه می شود و با توجه به نوع فرش مواد شوینده آن را عوض می کنند.

همچنین این دستگاه ها می توانند آب را تصفیه کنند و به این صورت آب کمتری برای شستن فرش ها مصرف می شود. این دستگاه با توجه به نوع فرشی که قرار است شسته شود، اندازه برس ها را برای شستشو تنظیم می کند.

از دیگر نکات درباره دستگاه قطاری باید به دو دسته آن ها اشاره کرد. زیرا این دستگاه ها بر اساس اندازه عرضی برای شستشو انواع فرش با سایزهای مختلف و متراژ دستگاه به دو دسته تقسیم می شوند. بنابراین اگر می خواهید فرش شما با استفاده از این دستگاه و به بهترین شکل شسته شود، می توانید از خدمات فرش شویی شرق تهران بهره مند شوید.

دستگاه های قالیشویی اتوماتیک

همانطور که قبلا گفتیم فرش ها به دو روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در مراکز قالیشویی در تهرانپارس و مناطق دیگر تهران شستشو می شوند. به طوری که شستشوی فرش ها به روش اتوماتیک با دستگاه های قالیشویی اتوماتیک امکان پذیر است.

قالیشویی تمام اتوماتیک شرق تهران
شستشوی تمامی فرش های ماشینی وبا دستگاه های اتوماتیک و بدون دخالت انسان.

همانطور که از عنوان این دستگاه مشخص است، شستشوی فرش بدون کمک نیروی انسانی و کاملا اتومات انجام می شود. این دستگاه ها برس هایی با سایز های مختلف دارند و همچنین در مصرف آب صرفه جویی می کنند. این دستگاه در قالیشویی در شرق تهران بعد از شستشوی فرش، آن را خشک می کند و سپس فرش ها آماده ورود به گرمخانه می شوند.

دستگاه های قالیشویی نیمه اتومات

این دستگاه ها معمولا در کارخانه هایی که توانایی تهیه دستگاه اتومات را ندارند، یافت و با استفاده از این دستگاه یک سری از مراحل شستشوی فرش توسط پرسنل انجام می شود. به عنوان مثال در مراکز قالیشویی شرق تهران مانند قالیشویی در منطقه 4 و دیگر مناطق از دستگاه های تمام اتومات برای شستن فرش ها استفاده می شود و شما می توانید با خیال راحت تری فرش های خود را به این مراکز بسپارید.

اگرچه این دستگاه ها پرکاربرد هستند اما مراکز فرش شویی مانند نائین که از دستگاه های تمام اتومات استفاده می کنند، عملیات شستشو را به شکل بهتری انجام می دهند.

بهترین قالیشویی در شرق تهران کجاست؟

آیا می دانید علت اصلی زرد شدن، کوتاه شدن عمر و حتی در آمیختن رنگ فرش در هم، شستشوی نادرست فرش در منزل و مراکز قالیشویی نامعتبربا امکانات کم است؟ با توجه به این موضوع و نکاتی که پیش تر ذکر شد احتمالا بسیاری از شما به دنبال بهترین مرکز قالیشویی برای شستشوی فرش های خود هستید.

زیرا علاوه بر موارد گفته شده، شستن فرش ها در منزل وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. همچنین با توجه به وضعیت کم آبی که در جهان با آن روبه رو هستیم، شستن فرش در خانه مصرف زیاد آب را نیز به همراه خواهد داشت. در صورتی که اگر شستن فرش خود را به یک مرکز معتبر مانند فرش شویی شرق تهران بسپارید، دیگر از این بابت هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. در این رابطه باید بدانید قالیشویی نائین شرق تهران یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های قالیشویی منطقه 15 و شرق تهران به شمار می رود.

زیرا این قالیشویی ضمن شستشوی تمیز و بی نظیر فرش ها در مصرف آب بسیار صرفه جویی می کند. همچنین در این مرکز به دلیل وجود امکانات و افراد متخصص، دیگر نیاز نیست نگران زرد شدن، خرابی یا از بین رفتن بافت فرش و درهم آمیختن رنگ آن باشید. علاوه بر این ها باید بدانید در مرکز فرش شویی نائین هر لکه رنگی مانند لکه لاک لکه روغن لکه های زرد با روش های متناسب با نوع لکه و نوع فرش از روی فرش شما پاک و فرشی به زیبایی روزهای اول به شما تحویل داده می شود. بنابراین از آنجاکه شستن فرش در منزل با کمبود امکانات مواجه است و اکثر افراد اطلاعات کافی درباره شستن فرش و چگونگی رفع انواع لکه ها را ندارند، ممکن است به بافت فرش و رنگ فرش صدمه وارد شود و بهتر است این کار را به مراکزی مانند نائین بسپارید.

نتیجه

از آنجا که امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین مراکز قالیشویی در شرق تهران برای شستشوی انواع فرش های خود هستند، در این متن به معرفی عملیات شستشو و چگونگی اقدامات آن ها برای شستن فرش ها پرداختیم. چنان که متوجه شدید در این مراکز اقداماتی پیش از شستشو و هنگام و پس از آن انجام می شود. به طوری که از جمله اقدامات پیش از شستشو در مراکز فرش شویی در شرق تهران به گردگیری، جمع آوری و ترمیم اشاره شد. همچنین گفته شد که در این مراکز برای شستشوی انواع فرش ها از بهترین مواد شوینده متناسب با بافت، رنگ و جنس آن ها استفاده می شود. ضمن اینکه دانستید بهترین مراکز قالیشویی در این منطقه تهران مجهز به بهترین دستگاه ها برای شستشو و خشک کردن فرش ها با مصرف آب و وقت کم تر هستند. در نهایت نیز گفته شد در صورتی که به دنبال بهترین مرکز قالیشویی در منطقه شرق تهران هستید، می توانید از خدمات بی نظیر قالیشویی معتبر نائین بهره مند شوید.

12 دیدگاه دربارهٔ «قالیشویی در شرق تهران قالیشویی نائین»

  1. بازتاب: شستشوی انواع فرش | شستن فرش در قالیشویی نائین | قالیشویی نائین اصل

  2. بازتاب: معتبرترین قالیشویی در حکیمیه | نائین معتبرترین قالیشوی در حکیمیه | قالیشویی نائین اصل

  3. بازتاب: قالیشویی معتبر نائین قالیشویی در نارمک | قالیشویی محدوده نارمک | قالیشویی نائین اصل

  4. بازتاب: قالیشویی نائین مجیدیه 【قدیمی ترین فرش شویی مجیدیه】| قالیشویی نائین اصل

  5. بازتاب: قالیشویی نائین هروی 【خدمات فرش شویی، تعمیر فرش و مبلشویی】| قالیشویی نائین اصل

  6. بازتاب: خشکشویی تشک در منزل شرق تهران + مراحل | قالیشویی نائین اصل

  7. بازتاب: قالیشویی لویزان 【فرش شویی تخصصی فرش ماشینی و دستباف】 | قالیشویی نائین اصل

  8. بازتاب: خدمات سریع قالیشویی در منطقه 7 【نیم قرن در کنار شما】| قالیشویی نائین اصل

  9. بازتاب: قالیشویی منطقه 4 +【دستگاه اتوماتیک + تحویل48ساعته درمنطقه چهار】| قالیشویی نائین اصل

  10. بازتاب: قالیشویی در مدائن | آشنایی با انواع خدمات قالیشویی نائین در مدائن | قالیشویی نائین اصل

  11. بازتاب: قالیشویی دروازه شمیران + خدمات، ویژگی های و مزایا | قالیشویی نائین اصل

  12. بازتاب: قالیشویی منطقه 14 با خدمات شستشوی فرش، مبلشویی و تعمیر فرش | قالیشویی نائین اصل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا