قالیشویی نائین اصل

5 درصد تخفیف خدمات قالیشویی ویژه محرم و صفر 1403

قالیشویی استاد حسن بنا

قالیشویی در استاد حسن بنا به همراه معرفی کامل خدمات مرکز

شاید از نظر خیلی از افراد دیگر پیدا کردن یک قالیشویی در استاد حسن بنا که بتوان روی خدمات آن حساب باز کرد بسیار سخت و دشوار باشد اما قالیشویی نائین اصل به خوبی نشان داده است که انتخاب بهترین فرش شویی استاد حسن بنا چندان هم سخت نیست و کافی است کمی به دور و اطراف خود نگاه کنیم. اگر ساکن محدوده استاد حسن بنا هستید قالیشویی نائین محدوده استاد حسن بنا بهترین قالیشویی است که می توانید برای همیشه از خدمات حرفه ای آن بهره برده و یک عمر از داشتن فرش هایی سالم و زیبا لذت ببرید. در ادامه بیشتر با خدمات این قالیشویی حرفه ای و مکانیزه آشنا خواهیم شد:

قالیشویی نائین؛ بهترین فرش شویی استاد حسن بنا

قالیشویی نائین یکی از بهترین قالیشویی های محله استاد حسن بنا است که از تیمی حرفه ای و کارآزموده و نیز کارخانه ای بسیار مجهز و پیشرفته برخوردار است. این قالیشویی استاد حسن بنا (نائین) ارائه دهنده تمامی خدمات قالیشویی، مبلشویی و رفو فرش هاست و تمامی این خدمات را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام داده و یک مرکز تخصصی به شمار آمده که با وجود آن که دفتر مرکزی آن در تهرانپارس واقع شده اما به تمامی شرق تهران خدمات دارد.قالیشویی استاد حسن بنا

محله استاد حسن بنا یکی از محلات قدیمی و محبوب شرق تهران است که از شمال محله مجیدیه، بزرگراه زین الدین و از جنوب آن مسیل باختر می گذرد. همچنین این محله از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی منتهی می شود و همانطور که می دانید بعد از احداث بزرگراه رسالت، این محله به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قالیشویی نائین به تمامی نقاط این محله اعم از شمالی و جنوبی خدمات رسانی دارد و تنها با یک تماس از سوی مشتریان خیلی زود نیروهای این مرکز برای خدمات رسانی در محل حاضر خواهند شد.

انواع خدمات شستشوی فرش توسط قالیشویی نایین

این مجموعه انواع فرش ها را به دو روش نیمه سنتی و تمام اتوماتیک و زیر نظر بهترین و حرفه ای ترین نیروهای کار با استفاده از بهترین تجهیزات و نیز مرغوب ترین شوینده ها شستشو خواهد داد:

شستشوی فرش های دستباف

  • شستشوی فرش ابریشم
  • شستشوی فرش قدیمی
  • شستشوی فرش نفیس
  • و…

شستشوی فرش های ماشینی

  • شستشوی فرش فرش فانتزی
  • شستشوی فرش پرزبلند
  • شستشوی فرش ابریشم ماشینی
  • شستشوی فرش ترک
  • شستشوی فرش وینتیج
  • شستشوی فرش کهنه نما
  • و…

قالیشویی نائین محدوده استاد حسن بنا چطور فرش ها را می شوید؟

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را در مورد شستشوی فرش ها در قالیشویی ها به خود مشغول خواهد نمود نحوه شستشوی قالی هاست. در بهترین قالیشویی استاد حسن بنا پروسه شستشوی تخصصی قالی ها در طی مراحل زیر انجام خواهد شد:

بررسی فرش ها

اول از هر چیزی به محض تحویل قالی ها و انتقال آن ها به کارخانه نائین، فرش ها به دقت توسط کارشناسان این تیم کارشناسی خواهند شد و تمامی ویژگی های آن ها به دقت بررسی شده و براساس آن ها، بهترین روش شستشو اعم از نیمه سنتی و اتوماتیک برای شستشوی فرش موردنظر انتخاب می شود.

غبارروبی فرش ها

بعد از بررسی های اولیه، قالیشویی منطقه 8 قالی ها را به صورت کاملاً اصولی از هر نوع گرد و غباری که درون تاروپود آن ها جا خوش کرده اند پاک خواهد نمود تا فرش ها برای شستشو آماده شوند و بر اثر خیس شدن قالی ها، این ذرات ماندگار نشوند.

خیس کردن فرش و شستشوی آن با مواد شوینده مرغوب

در این مرحله فرش ها به روش اتوماتیک یا نیمه سنتی ابتدا به خوبی خیس خواهند شد و بعد به صورت کاملاً تخصصی با بهترین مواد شوینده و نیز برس هایی مخصوص شسته می شوند و تمامی آلودگی ها و لکه های روی آن ها پاک می شود.

آبکشی فرش ها

بعد از آن که تمامی لکه ها و آلودگی های فرش به خوبی از روی فرش برداشته شده و فرش تمیز شد، نوبت به آبکشی آن می رسد. فرش ها با صورت کاملاً اصولی و همچنین مطابق با شستشوی کر اسلامی آبکشی شده و ضمن از بین رفتن آلودگی های معمول، از نجاسات احتمالی نیز کاملاً پاک خواهند شد.

آبگیری فرش

پس از اتمام مرحله آبکشی، فرش ها با تجهیزات حرفه ای کاملاً آبگیری شده و به این شکل از تجمع آب درون بافت فرش و بو گرفتن فرش جلوگیری می شود. این مرحله به صورت اصولی و با تجهیزات مناسب انجام شده و آسیبی به فرش ها وارد نخواهد شد.

خشک کردن فرش ها

بعد از آبگیری فرش ها باید به صورت اصولی نم و رطوبت آن ها گرفته شود. از این رو قالیشویی محدوده استاد حسن بنا دارای گرمخانه مرکزی است و در هر شرایط آب و هوایی امکان خشک کردن بسیار عالی انواع فرش ها در این قالیشویی فراهم است و به طور کامل نم آن ها از بین می رود.

بسته بندی و تحویل فرش ها

در نهایت فرش ها که حالا از هر لکه ای پاک شده و بوی تمیزی را به خوبی می توان از فاصله دور آن ها نیز حس کرد لول شده و به صورت کاور پیج شده آماده تحویل به مشتریان خواهند شد و در سریع ترین زمان ممکن توسط نیروهای این مرکز بدون هر گونه آسیب دیدگی درب منزل به مشتری تحویل داده می شوند.

چطور برای شستشوی مبلمان خود از خدمات قالیشویی نایین استفاده کنم؟

خدمات مبلشویی یکی از خدمات تخصصی قالیشویی در استاد حسن بنا است که شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس از آن بهره مند شوید. این مرکز دارای پیشرفته ترین تجهیزات خشکشویی مبلمان است بعد از تماس خیلی زود نیروهای کاربلد این مرکز به همراه تجهیزات موردنیاز در محل حضور یافته و با مواد شوینده درجه یک و خارجی و نیز بروزترین تجهیزات مبلمان شما را شسته و لکه گیری خواهند نمود و در کمترین زمان ممکن مبلمانی تمیز را به شما تحویل خواهند داد. چطور برای شستشوی مبلمان خود از خدمات قالیشویی نایین استفاده کنم؟این تیم ارائه دهنده خدمات شستشوی مبلمان برای انواع مبلمان زیر است:

انواع مبلمان قابل شستشو توسط قالیشویی نایین

  • شستشوی مبلمان استیل
  • شستشوی مبلمان راحتی
  • شستشوی مبلمان تخت خواب شو
  • شستشوی مبلمان کلاسیک
  • شستشوی مبلمان مدرن
  • و…

شما همچنین می توانید ضمن شستشوی مبلمان، در محل شستشوی خوشخواب، تشک و… را نیز از این مجموعه بخواهید.

آیا قالیشویی نائین فرش ها را رفو هم می کند؟

بله یکی دیگر از خدمات قالیشویی شرق تهران، خدمات رفو و ترمیم فرش هاست که شما می توانید از آن برای تبدیل فرش های آسیب دیده خود به فرش هایی سالم و زیبا استفاده نمایید. این تیم دارای حرفه ای ترین رفوکاران است که با هنر خود دوباره فرش هایی زیبا و قابل استفاده را به شما تقدیم می کنند. شما می توانید برای ترمیم و رفو فرش های خود انواع خدمات زیر را از این مجموعه دریافت کنید:

انواع خدمات تعمیر و رفو فرش ها در قالیشویی نایین اصل

تعمیر و رفو فرش ها اعم از فرش دستباف و ماشینی به شرح زیر می باشد:انواع خدمات تعمیر و رفو فرش ها در قالیشویی نایین اصل

  • تعمیر پارگی فرش
  • تعویض ریشه فرش
  • چرم دوزی فرش
  • شیرازه دوزی فرش
  • لکه برداری فرش
  • و…

تمامی این خدمات به صورت حرفه ای و با دقتی بسیار بالا بر روری فرش های شما انجام شده و فرش ها جان دوباره ای گرفته و شباهت بسیاری را از نظر ظاهر و کیفیت به روز اول خود پیدا می کنند.

حرف آخر

با قالیشویی نائین اصل دیگر نگران انتخاب یک قالیشویی در استاد حسن بنا نباشید. قالیشویی نائین با ارائه خدمات بسیار تخصصی بی شک بهترین فرش شویی استاد حسن بنا است که می توانید در هر زمانی از سال از خدمات سریع و حرفه ای آن بهره ببرید. قالیشویی نائین محدوده استاد حسن بنا با بیش از نیم قرن سابقه قطعاً بهترین قالیشویی است که شما می توانید نه تنها در منطقه بلکه در کل تهران پیدا کنید. کافی است با شماره این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. نیروهای این مرکز خیلی زود برای دریافت قالی های شما در محل حضور پیدا خواهند نمود. با قالیشویی نائین دیگر معطلی برای شستشوی فرش ها بی معناست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا