قالیشویی نائین اصل

5 درصد تخفیف خدمات قالیشویی ویژه اردیبهشت ماه

قالیشویی در نارمک

قالیشویی منطقه ۱۳ قالیشویی نائین اصل منطقه 13 تهران

فرش به عنوان همراه همیشگی خانواده ایرانی بوده و جای پای محکمی در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه‌های ایرانی دارد. امروزه فرش‌ها در انواع گوناگونی، از دستباف تا ابریشم و ماشینی و فانتزی و… در خانه‌های ایرانی استفاده می‌شوند. در عین حال این استفاده زیاد باعث شده تا این فرش ها به مرور زمان آلودگی‌ها را به خود جذب کرده و نیاز به شستشو مناسب داشته باشند. امری که در گذشته‌های نه‌چندان دور افراد با در اختیار داشتن فضا و مکان کافی اقدام به شستشوی فرش به صورت دستی و سنتی می‌کردند. امری که امروزه و در دنیای مدرن امروز امکان‌پذیر نیست. اما در دنیای مدرن امروز خدماتی شکل گرفته که با تکیه بر دستگاه‌های تمام اتوماتیک و دانش تخصصی در مورد فرش اقدام به رفع این نیازها می‌کند. حال که افراد زمان، فضا و انرژی کافی برای شستشوی دستی و با دقت فرش خود ندارند، نیاز دارند تا وظیفه شستشوی فرش گرانبهای خود را به یک قالیشویی مطمئن و معتبر بسپارند. مجموعه نائین اصل با سال‌ها تجربه درخشانی که در منطقه وسیع شرق تهران داشته گزینه مناسبی برای دریافت خدمات قالیشویی منطقه ۱۳ محسوب می‌شود. در ادامه خدمات یک قالیشویی معتبر را با هم خواهیم سنجید.بهترین قالیشویی در نارمک

خدماتی که یک قالیشویی خوب باید ارائه دهد:

شستشوی انواع فرش

یک قالیشویی معتبر از نیروهای متخصص و کاملا مشرف به علم فرش‌شناسی استفاده می‌کند، زیرا فرش ها در انواع گوناگون و با حساسیت‌های مخصوص به خود تولید می‌شوند و نمی‌توان برای شستشوی همه فرش‌ها از یک روش استفاده کرد و نیاز است تا بسته به بافت و نوع فرش مورد نظر روش متناسبی برای شستشو اتخاذ شود. چنین امری از آنجا دارای اهمیت زیادی است که بسیاری از فرش‌ها در صورت شستشوی نامناسب ممکن است دچار آسیب‌ دیدگی شده و از عمر مفیدش کاسته شود. مجموعه نائین به عنوان بهترین قالیشویی منطقه ۱۳ شناخته می‌شود زیرا که توانایی شستشوی همه انواع فرش‌ها را با بالا ترین دقت و کیفیت دارد.

رفوگری و خدمات ترمیم و لکه برداری

رفوگری به عنوان یک هنر اصیل ایرانی در جهان شناخته می‌شود. ایرانیان سابقهطولانی در این هنر دارند. از آنجا که فرش اهمیت بالایی در خانه‌ ایرانی دارد و معمولا کالایی گران‌قیمت محسوب می‌شود، به طور میانگین از یک فرش انتظار می‌رود که سال‌های زیادی عمر کند. اما در صورت بروز حوادث ناخواسته و غیر قابل اجتناب از قبیل سوختگی، پارگی، پوسیدگی، ایجاد لکه و از این دست مشکلات است که هنر رفوگر ایرانی به کمک می‌آید. فرد رفوگر بر تمام جنبه های علم فرش از پروسه بافته شدن تا دانش مواد و بافت آن اشراف کامل دارد و می‌تواند با استفاده از مهارت ویژه خود فرش را به حالت اولیه خود برگرداند.

مبل شویی و موکت شویی در محل

مبل‌ ها این اعضای بزرگ جثه دکوراسیون خانه‌های امروزی دیگر قسمتی جدا نشدنی از اثاثیه خانه‌ محسوب می‌شوند. طبیعتا مبل‌ها جزو پر استفاده‌ترین اقلام خانه محسوب می‌شوند و چه بخواهیم و چه نخواهیم به مرور زمان آلودگی‌ها را به خود جذب خواند کرد. اما این جثه اغل بزرگ مبل ها و آناتومی پیچیده‌ای که در نظر افراد عادی دارند شستشوی آنها را می‌تواند به امری پیچیده و ناممکن تبدیل کند. در جواب به این نیاز مهم قالیشویی های امروزی و پیشرفته خدماتی در زمینه شستشوی در محل مبل ها ارائه می‌دهند.
مجموعه نائین اصل خدمات ارزنده‌ای در زمینه مبل‌شویی در محل ارائه می‌دهد که در کمترین زمان و بالاترین کیفیت کلیه نیاز‌های مبل‌شویی و موکت شویی خانه شما را برطرف خواهند کرد.

سفارش گیری و تحویل گیری منظم و دقیق

یک قالیشویی معتبر همواره در تلاش است که خدمات خود را با سهولت بیشتری در دسترس مخاطبان خود بگذارد. این مهم امروزه با استفاده از روش‌های سفارش‌گیری و نوبت‌دهی بهینه و تسهیل یافته انجام می‌شود. برای مثال مجموعه نائین اصل به مشتری خود خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان و سفارش گیری آنلاین ارائه می‌کند. همچنین امر تحویل گرفتن و تحویل دادن فرش نیز بسیار محسوب می‌شود . جدا از فاصله بین تحویل گرفتن و تحویل دادن یک فرش که در یک قالیشو معتبر کمتر از ۴۸ ساعت طول خواهد کشید، نوبت دهی و برنامه‌ریزی منظم و مطلع کردن مشتری از این برنامه در هنگام تحویل نیز اهمیت بالایی دارد. همچنین در هنگام تحویل از یک قالیشویی خوب انتظار می‌رود تا فرش‌ها را رول شده و با با روکش مخصوص تحویل مشتری دهد. قالیشویی نائین اصل همواره با ایجاد پل ارتباطی محکم و حمل و نقل مطمئن و منظم خود به عنوان یکی از بهترین‌های قالیشویی منطقه ۱۳ شناخته می‌شود.قالیشویی محدوده حکیمیه

قیمت‌گذاری درست و منصفانه

همه قالیشویی های معتبر عضو اتحادیه‌ای موسوم به اتحادیه قالیشویان هستند که معمولا در فواصل زمانی از پیش تعیین شده‌ای مصوباتی را مربوط به قیمت خدمات قالیشویی ارائه می‌کنند که بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود. همه اعضا اتحادیه موظف هستند تا از قیمت مصوب اتحادیه تبعیت کرده و قیمت‌گذاری شستشوی فرش‌های خود را منصفانه انجام دهند. اما در مواردی که کم هم نیستند خدمات قالیشویی منوط به مصوبه قالیشویان نمی‌شوند و نیاز به استفاده از مهارت و تخصص فردی افراد وجود دارد. چنین مواردی مانند اعلاشویی فرش های قیمتی و یا رفوگری و ترمیم انواع فرش که بسته به نوع و شکل خدماتی که درخواست می‌شود، قیمت‌گذاری متفاوت و خارج از حیطه مصوبات اتحادیه لازم خواهد بود. مجموعه نائین اصل، با سال‌های زیادی که در مسیر جلب رضایت بیشتر مشتریان خود گام برداشته اعتبار زیادی دارد و به ارائه منصفانه ترین و به‌صرفه ترین خدمات قالیشویی منطقه ۱۳ نام‌برده می‌شود. قدمت زیاد و ارائه خدمات طولانی مدت به مشتریان این مجموعه دستاورد مهمی چون اعتماد و اعتبار امروزه را برای آنها به همراه داشته.
خدمات مجموعه نائین اصل شامل کدام مناطق تهران می‌شود
نائین اصل نامی پرتکرار در شرق تهران است. این مجموعه با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه فرش تمامی خدمات مربوط به فرش منطقه وسیع شرق تهران را پوشش می‌دهد. جدا از قالیشویی منقه ۱۳ مناطق مختلفی در شرق تهران تحت پوشش خدمات قالیشویی این مجموعه قرار می‌گیرند که می‌توان از گزینه‌های زیر نام برد:
• خدمات قالیشویی در نبرد
• خدمات قالیشویی در بلوار ابوذر
• خدمات قالیشویی در حکیمیه
• خدمات قالیشویی در پیروزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا