قالیشویی نائین اصل

5 درصد تخفیف خدمات قالیشویی ویژه محرم و صفر 1403

آشنایی با بهترین قالیشویی منطقه 15 و معرفی تمامی خدمات آن

اگر شما هم به عنوان ساکن منطقه 15 به دنبال یک قالیشویی منطقه 15 می گردید که بهترین خدمات قالیشویی را از آن دریافت کنید قطعاً بهترین فرش شویی منطقه 15 برای شما قالیشویی نائین اصل است که با بیش از نیم قرن سابقه ارائه دهنده بهترین خدمات به مشتریان خود است. قالیشویی نائین منطقه 15 با خدمات قالیشویی و اعلاشویی درجه یک توانسته به بیشتر از 500 هزار اشتراک ثابت دست پیدا کند و این موضوع به خوبی نشان دهنده آن است که هر فردی با یک بار سپردن قالی های خود به این مرکز، از مشتریان دائم و همیشگی این مرکز می شود.

برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان از قالیشویی منطقه 15 با شماره های 02177983336 و 02177813762 تماس بگیرید.

قالیشویی نائین؛ بهترین فرش شویی منطقه 15

قالیشویی نائین یکی از بهترین قالیشویی های تهران است که با مدیریت آقای صابری بیشتر از نیم قرن است که در زمینه ارائه انواع خدمات تخصصی و حرفه ای شستشوی قالی فعالیت دارد و می توان این قالیشویی را یکی از اولین و تخصصی ترین مراکز صنعت قالیشویی در تهران دانست. این قالیشویی منطقه پانزده تهران برای ارائه خدمات هر چه حرفه ای تر از تیمی متشکل از افرادی آموزش دیده و باتجربه برخوردار است و همچنین برای شستشوی ایده آل قالی ها از بهترین تجهیزات و شوینده ها بهره گرفته است.

قالیشویی نائین؛ بهترین فرش شویی منطقه 15
قالیشویی نائین با ارائه خدمات حرفه‌ای در منطقه ۱۵، بهترین گزینه برای شستشوی فرش‌های شماست.

این قالیشویی مفتخر است که همواره در کنار توجه ویژه به پروتکل های بداشتی، انواع فرش ها را با کیفیتی بسیار بالا شسته و در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل می دهد. این قالیشویی همواره با قیمت بسیار منصفانه و خدمات سریع و باکیفیت معروف است.

چه خدماتی توسط قالیشویی نائین منطقه 15 ارائه می شود؟

شما می توانید انواع خدمات قالیشویی را از بهترین قالیشویی منطقه 15 دریافت کنید. این قالیشویی همواره در تلاش است تا تمامی خدمات موردانتظار مشتریان خود را به بهترین شکل ارائه دهد. انواع خدمات ارائه شده توسط این مرکز قالیشویی منطقه 15 عبارتند از:

شستشوی تخصصی انواع فرش دستباف و ماشینی

قالیشویی نائین اصل یکی از قالیشویی های بسیار حرفه ای و مدرن است که شما می توانید با خیال راحت شستشوی تخصصی انواع فرش ها را از آن بخواهید. در این قالیشویی فرش ها به خوبی کارشناسی شده و بعد طبق نوع، جنس و ویژگی هایی که داشته با روش هایی چون تمام اتوماتیک و نیمه سنتی و نیز بهترین شوینده های خارجی مورد شستشو قرار می گیرند. شما می توانید شستشوی انواع فرش های زیر را به قالیشویی شرق تهران بسپرید:

انواع خدمات شستشوی قالی ها در قالیشویی نایین

  • شستشوی فرش ابریشم
  • شستشوی فرش گل ابریشم
  • شستشوی فرش قدیمی
  • شستشوی فرش نفیس
  • شستشوی فرش فانتزی
  • شستشوی فرش پرزبلند
  • شستشوی فرش وینتیج
  • شستشوی فرش کهنه نما
  • شستشوی فرش ابریشم ماشینی
  • شستشوی فرش ترک
  • و…

تعمیر و رفو انواع فرش دستباف و ماشینی

یکی دیگر از خدمات بسیار کاربردی و محبوب قالیشویی نایین اصل، ترمیم و رفو فرش هایی است که دچار آسیب شده اند. این قالیشویی ضمن شستشوی قالی ها، در زمینه ترمیم و مرمت فرش ها نیز خدمات بسیار ویژه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است و شما به واسطه این خدمات می توانید فرش هایی که دچار آسیب های مختلف شده و دیگر زیبایی و کارایی سابق را ندارند را دوباره به فرش هایی سالم و جذاب تبدیل کنید. تیم تخصصی بهترین فرش شویی منطقه 15 ارائه دهنده انواع خدمات زیر است:

  • تعمیر پارگی و پوسیدگی فرش
  • تعویض ریشه فرش
  • چرم دوزی
  • شیرازه دوزی فرش
  • لکه برداری فرش
  • و…

مبلشویی در محل

خدمات مبلشویی نیز از خدمات ویژه قالیشویی نائین است که می توانید تنها با یک تماس با شماره قالیشویی منطقه پانزده از آن بهره مند شوید. این قالیشویی همچنین برای شستشوی تخصصی مبلمان نیز خدماتی حرفه ای در نظر گرفته و شما می توانید بدون جابجایی مبلمان و دردسرهای شستشوی دستی آن ها از این خدمات قالیشویی نائین منطقه 15 استفاده کنید تا در سریع ترین زمان ممکن مبلمان شما به خوبی لکه گیری شده و مانند روز اول تمیز و زیبا شوند. شما می توانید شستشوی تخصصی انواع مبلمان زیر را از این مرکز بخواهید:

مبلشویی در محل منطقه 15
قالیشویی نائین با ارائه خدمات مبل‌شویی در محل و شستشو با دستگاه‌های پیشرفته، کیفیت بالایی را تضمین می‌کند.
  • مبلمان استیل
  • مبلمان راحتی
  • مبلمان تخت خواب شو
  • مبلمان کلاسیک
  • مبلمان مدرن
  • و…

تیم متخصص و حرفه ای نایین  با پیشرفته ترین دستگاه ها و نیز مرغوب ترین شوینده ها شستشوی انواع مبلمان را انجام خواهسد داد.

آن چه که باید در مورد قالیشویی منطقه 15 بدانید:

خدمات متنوع، سابقه درخشان و نیز شستشوی تخصصی قالی ها همگی از مواردی هستند که باعث شده اند این قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی منطقه 15 شناخته شود. اما این ها تمامی ماجرا نیستند و موارد زیر از دیگر ویژگی های قالیشویی نائین است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

خدمات رسانی قالیشویی به تمامی منطقه 15

منطقه 15 از شمال به پادگان قصر فیروزه، 45 متری آهنگ، شوش شرقی و خیابان خاوران، از غرب به خیابان فدائیان اسلام، از جنبو به خیابان دولت آباد، کارخانه سیمان و کوه بی بی شهربانو و از شرق به کوه های شرقی تهران و حد شرقی افسریه راه دارد و همچنین بخشی از محدوده منطقه نیز در حریم شهر قرار گرفته است. که لیست محله ها به شرح زیر می باشد:

  1. مشیریه
  2. قالیشویی نائین در محله مسگرآباد تمامی خدمات را ارائه می دهد. قالیشویی مسگرآباد جز با سابقه ترین ها به شما می رود.
  3. مسعودیه
  4. بهشتیه خاوران (قبرستان یهودی‌ها)
  5. افسریه شمالی
  6. افسریه جنوبی
  7. خاور شهر
  8. شوش – شبیر
  9. کیانشهر شمالی
  10. کیانشهر جنوبی
  11. بروجردی
  12. رضویه (کاروان)
  13. اسلام‌آباد – والفجر
  14. ابوذر
  15. هاشم‌آباد
  16. اتابک
  17. طیب
  18. ولیعصر – بی‌سیم
  19. مینابی
  20. مطهری
  21. مظاهری
خدمات رسانی قالیشویی به تمامی منطقه 15
قالیشویی نائین با ارائه خدمات کامل به تمامی نقاط منطقه ۱۵، نیازهای شستشو و نظافت فرش‌های شما را برطرف می‌کند.

قالیشویی نایین به تمامی این نقاط خدمات رسانی داشته و نیروهای این مرکز تنها با یک تماس در محل شما به منظور شستشوی مبلمان یا تحویل قالی ها حضور پیدا می کنند.

 

ارائه تخفیفات فصلی توسط قالیشویی نائین

یکی از ویژگی های هیجان انگیز قالیشویی نائین در نظرگیری تخفیفاتی بسیار عالی در بازه های زمانی مختلف سال است که باعث می شود افراد بتوانند با هزینه هایی بسیار مناسب تر از هر زمان و هر قالیشویی ، بهترین خدمات قالیشویی را دریافت کنند. هر چند در حالت عادی نیز این قالیشویی ارائه دهنده خدمات مطابق با هزینه و تعرفه تعیین شده از سوی اتحادیه قالیشویان است و جزو قالیشویی های بسیار منصف و مقرون به صرفه شناخته می شود.

برخورداری از تیمی متخصص و کاربلد

قالیشویی نائین برای آن که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد دارای تیمی حرفه ای و بسیار کاربلد است که در حیطه کاری خود جزو بهترین ها هستند و از این رو به بهترین شکل و در نهایت دقت و مهارت شستشوی قالی ها، ترمیم و رفو فرش ها، شستشوی مبلمان و نیز جابجایی قالی ها را انجام خواهند داد. در این قالیشویی بیشتر از 150 نیروی متخصص مشغول به فعالیت هستند.

ارائه ضمانت نامه در قبال شستشوی قالی ها

یکی دیگر از ویژگی هایی که به خوبی بیانگر خدمات حرفه ای و تخصصی این مرکز است ارائه ضمانت نامه در مقابل شستشوی قالی هاست و این موضوع باعث شده است که بتوان با خیال راحت شستشوی قالی های دستباف و عتیقه خود را نیز به این مرکز سپرد. این قالیشویی متعهد می شود که انواع فرش ها را به صورت کاملاً تخصصی شسته و کوچکترین آسیبی به آن ها در طی پروسه شستشو و جابجایی وارد نشود.

برخورداری از بروزترین تجهیزات و امکانات

قالیشویی نائین از تمامی امکاناتی که برای شستشوی قالی ها و دیگر خدمات نیاز است به بهترین شکل بهره مند است و فرش ها با این امکانات شستشو داده خواهند شد و حتی شستشوی مبلمان نیز با بهترین تجهیزات انجام خواهد شد. این مرکز همچنین بهترین شوینده ها را برای شستشوی فرش ها و مبلمان در نظر گرفته و از این رو ضمن دستیابی به بیشترین میزان تمیزی و رفع لکه ها، بوی خوش تمیزی را نیز به خوبی می توان بعد از تحویل قالی ها استشمام نمود.

حرف آخر

در این مطلب به افرادی که خواهان قالیشویی منطقه 15 هستند قالیشویی نائین به عنوان بهترین فرش شویی منطقه 15 معرفی شد و شما عزیزان نیز می توانید بهترین تجربه دریافت خدمات متنوع قالیشویی را با قالیشویی نائین منطقه 15 تجربه کنید. کافی است با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین در برخی از ایام سال شما می توانید با تخفیفات شگفت انگیز این قالیشویی، قالی های خود را با هزینه ای بسیار مناسب تر به این قالیشویی تحویل دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا